26 Nis 2016

ŞİMDİ ŞÖYLE Kİ;


Yok bu ciciler benim değil. Öyle gördüm koydum. İnternette  pek  güzel şeyler var  insanı zorla heveslendiriyorlar ama olmuyor ki yaaa:p :))


Biz daha hanfendiye kapı süsü yapmadık ama yapacağız inşallah :)


35. hafta. Kocaman bir göbek, içinde kıpır kıpır küçük bir hanım. Çok çabuk yoruluyorum artık.
Rahat uyku mu , ondan kalmadı işte:)) Yok sığamıyoruz anne kız birlikte sığamıyoruz yatağa olmuyor:)
Kontroller haftada bire indi artık. Gidişat iyi şuan kilomuz ideal abartmadan böyle devam etmek gerekmiş. Hadi bakalım.


Doktor:  Doğumu nasıl düşünüyorsun?
Ben: Olursa inşallah normal
Doktor: Tamam sen becerirsen ben seni doğurturum.
Ben: Nasıl becereceğim peki , bir yöntemi var mı bilmem gereken :)) ?
Doktor: Sabır... Sabırlı olacaksın. Uzun bir bekleme süresine de hazırlıklı olmalısın doğum başladığında.
Ben:  Hımm inşallah olurum dayanabilirim. Dayananlar nasıl dayanıyor dimiii.
Biricik: Olursun olursun yaparız :D E hadi inşallah.


Ağrı eşiğim ne durumda acaba. Sonuçta herkesinki farklı oluyor. Az  sancıyla bütün süreci tamamlayıp doğuma da girip daha ikinci ıkınma da bebeğini doğuran bir çok örnek okudum ki canli bir örneğim de var. Buna karşın bir gün boyunca  sağlam sancı çekip  bir de bir saatte doğuran örnekler de var tabii.


 Tedirginim, ister istemez bir korku merak. İnşallah bütün süreci kolayca geçirip tamamlayanlardan olurum ne diyeyim:) Öyle dua ediyorum, hayırlısıyla sağ salim atlatıp kucağıma alayım. Sancılara dayanma gücü ver Allah'ım diye:) Bakalım artık az kaldı göreceğiz.


Biricik'imin desteği iyi olacaktır diye düşünüyorum. Doktor da bu konuda beklenti içinde ondan:D 

2 yorum:

  1. İade-i ziyarete geldim canım. Tatlı telaşeler, Allah hayırlı doğum, hayırlı evlat versin. Sevgiler ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin sefalar getirdin, tesekkur ederim:)
      Amin inşallah:)

      Sil