15 Nis 2015

BİR KAÇAMAK DAHA;)




Öğleden sonra inşallah Aydın'da olacağım:)  Olluşumu (yeğenim) görmek için can atıyorummmm çünkü o da Aydın'da... Nasıll özledimm, fotoğraflarını her gördüğümde nasıl pır pır ediyor kalbim Allah'ım. Kocaman oldu minikim, en son gördüğümde bir aylık bile değildi, şimdi 4 aylık oldu tiyzesinin şirini:) Tam sevilmelik zamanı ohh:)


Beş gün birlikteyiz inşallah.  Küçük kız kardeşim, abla çatladın vallahi , çatlamadan gel inşallah diye dalga geçiyor benimle.
Bütün kardeşler yine toplanmış olacağız yani baba evinde:))
Bütün kardeşlerin bir araya gelmesi her zaman gerçekleşen bir durum olmuyor evlendikten sonra.
İşte o nadir ve güzel anlardan birini daha yaşamaya gidiyorum uçarak;)


Hem evde ablalarını bekleyen, birlikte çay saatleri ve film seansları için can atan delikanlı bir kuzucuk daha var:)


Sizlere de sevdiklerinizle birlikte musmutlu zamanlar dilerim.


dipinnotu:) Seni çok seviyorum canımın içi, huzurum Biricikimm. 


4 yorum:

  1. bebek gittikçe sana benziyor biliyorsun değil mi? geçen gün watshapta gördüğüm fotoya şaşırdım.bu kadar benzer yani.doya doya özlem gider.bol bol içine çek kardeşlerinin sevgisini. hava da güzel gezip dolaşırsınız beraber.dönünce anlatacak çok şeyin olacak eminim...iyi yolculuklarr...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmem ki benziyor mu allah allah, olabilir:) ben babasına benzetiyorum çok:)Güzel geçti hayatım gittim gördüm sevdim geldim çok sağol:))

      Sil
  2. baba evi buluşması en sevdiğim..:)
    çok iyi yapmışsın..

    YanıtlaSil