29 Ara 2014

FİLM SEANSLARI




Yağmurlu bir İstanbul günü...Bugün pek bir şey yapasım gelmiyor. Yağmuru severim ama havanın böyle kapalı olması da bunaltır beni. Sadece sıcak bir kahve ya da çay eşliğinde bir şeyler okuma yağmuru izleme modumdayım. Hatta arka fonda  çalan müzik eşliğinde bu yazıyı yazıyor olmaktan keyif alıyorum. Böylesi bile güzel bir durum benim için şu an...

Sıcak evimde istediğim şekilde istediğimi yapıyor olmak güzel şey... Bir de sevdiklerimi arayıp seslerini duyunca bir de minik kuzucuk tatlı yeğenimin fotoğrafına bakıp sevince tamamlamış olacağım ruhumun güzel havasını:)



Neyse efendim geçelim geçtiğimiz hafta izlediğimiz film serilerimize:
Hobbit; İlk filmini nişanlıyken izlediğimiz Hobbit serisini bitirmiş bulunuyoruz..
Keyifle izledik biz son serisini de....

Evde sinema seanslarımız:



Öyle detaylara inip anlatmıyorum filmleri, diyeceğim şey, güzel yüksek oy almış beğenilmiş filmleri izliyoruz, siz de bir bakarsınız fragmanlarına, sevdiğiniz tarzlarsa sizlere de iyi seyirler:)
X-men Days Of Future Past; bu serinin özel bir izleyici, hayran kitlesi vardır illa ki, benim Biricik'im gibi mesela:)
Birlikte izledik, ben de sevdim... Bol aksiyon severlerin sıkılmadan izleyeceği güzel bir film.


Captain America Winter Soldier; Bu filmi de sıkılmadan izleyebilirsiniz.


Son olarak
How to train your dragon 2; Keyifle izleyeceğiniz tatlı bir animasyon film olmuş yine.
İlki de çok tatlıydı. Animasyon severler hoş bir vakit geçirebilir bu filmle:) İnsanın bir ejderha edinesi geliyor:)))


Herkese bol gülücüklü, mutlu ve huzurlu haftalar...

0 fikir:

Yorum Gönder