2 Ara 2014

AŞK BELKİ

Aralık da geldi, hoş geldi... Zaman nasıl da geçip gidiyor... Küçükken bu kadar çabuk geçmezdi yıllar:) Şu sene de bir geçse, ah şu okul bir bitse, ah bir liseli olsam, ah üniversiteyi de kazansam, o zaman da ah şu ağır vizeler finaller de sona erse, şu iş de şöyle olsa, bu iş de böyle derken derken şimdi bakıyorum da hepsi geçmiş gitmiş. Rayına oturmuş tin tin gidiyor tren.

Artık içinde bulunduğum her anı yaşıyorum olması gerektiği gibi. 
Yaşamak;
Tınısı kulak okşayan hoş bir melodi gibi.
Mutlu, huzurlu olunca şükür elhamdülillah ve de gelecek güzellikleri beklerken vakit geçip gidiyor.
Ömrümü güzel kılan insan; Biricikim'in payı oldukça büyük elbet hayatımın bu güzel dokusunda...
Dilerim hep güzellikleri görür gözümüz, gönlümüz...
Nasipte ne varsa artık...


Ve tatlı bir şiir size...


Her baktığımda, ilk defa görüyormuşum gibi...
Ama; kendimden bile önce tanıdığım...
Her saniye yeniden doğmak gibi...
Ama, asırlardır süren...

Kışa dönmeyen sonbahar; derin, duygulu...
Yaza dönmeyen ilkbahar; serin, coşkulu...

Ilık avuçlarında, kar taneleri...
Güneş sıcağı, gözleri...
Ve sözleri...
Ve sesi...

Böyle olmalı aşkın tarifi...
Ki, tarif edilememeli...

'Resmini çiz!' deseler...
Bacası tüten bir ev belki...
Belki gece yarısı terkedilmiş bir şiir...
Veya kaldırımların kanına giren...
Aşkın ayak sesleri...

'Resmini çiz!' deseler...
Her köşe başı ıhlamur kokar...
Yağmur kokar...
'Resmini çiz!' deseler...
Şehit akıncının dudaklarındaki tebessüm...
Veya...
Gecenin koynuna bırakılan gözyaşları...
Gizli ve mahcup...

Aşk, istemektir belki...
Belki bir ticaret; pazarlıksız...
Bedeli kalbinizdir... Bedeli her şeydir...
Sonrası bir uzun yolculuk...


Sonrası; nasip!
Tarifini sorsalar....
Her baktığımda, ilk defa görüyormuşum gibi...
Az kalsın ölüyormuşum gibi...
                                             Murat Başaran

20 yorum:

  1. Nasibinize hep mutluluk ve huzur düşsün inşallah:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim cancağzım, amin hepimize inşallah.

      Sil
  2. Darısı başıma inşallah ^_^

    YanıtlaSil
  3. hep mutluluk olsun ve kıymet bilenler
    :)

    YanıtlaSil
  4. nasipte hep güzellikleri görür gözler, gönüller olsun inşallah...

    YanıtlaSil
  5. çok şükür bu günlere..
    günlere, ömrümüze daha da farkındalıkla yaklaşıp daha faydalı bir şekilde kullanabilmek umuduyla..

    ve ne güzel bir şiir çok beğendim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şükür mavim şükür:)
      öyle olur inşallah.
      Şiiri beğenmene sevindim teşekkür ederim:)

      Sil
  6. Yalnız bişiy dicem 100.. izleyicin ben oldum :):):) blogger dünyasının şanıdır..hayırlı olsun :):):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tebrik ederim o zaman :) olsun olsun:)
      Hoş geldin.

      Sil
  7. Malesef en hızlı ilerleyen yaşlardayım ben de... Ömür yavaş yavaş tükeniyor.Şiir de çok güzelmiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. illa ki tükenecek o yüzden güzel hayırlı bir şekilde tükensin inşallah:)
      Teşekkür ederim:)

      Sil
  8. Şiiri çok beğendim. Seni izlemeye aldım. Ben de bloğuma beklerim.

    www.bakbuharika.com

    YanıtlaSil
  9. ne tatlı yamışsın yine. :) küçükken günler kısa yıllar uzun büyüyünce günler uzun yıllar kısa geliyomuş kii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler deep:) Öyle oluyormuş heralde:)

      Sil