11 Kas 2014

HAFTA SONU ETKİNLİKLERİ


Cumartesi günü, bir yıldır peşinden koşup da bir türlü bilet bulamadığımız Profesyonel isimli oyuna sonunda gidebildik... Biricik üç yıl önce izlemiş ve çok beğendiği için de birlikte tekrar izlemek istemişti. Sonunda beraber de izleyebildik.


Gerçekten tatlı,güzel bir oyunmuş. Farklı bir havası var. 40 yaşlarında bir edebiyat adamını canlandıran Yetkin Dikinciler'in o tok, güzel sesi ve naif duruşuyla, gizli bir polis olan Bülent Emin Yarar'ın da başarılı karakteri, güldüren orjinal mimikleri ve oyunculuğuyla yer yer komedi yer yer dram, hüzün içeren, süprizlerle dolu, keyifle izlenen bir oyun...

Pazar günü de sözleştiğimiz üzere Ömer ve müstakbel eşiyle birlikte kahvaltıya gittik Yıldız Korusuna:) Hava da şansımızdan pek güzeldi. Açık havada keyifli bir sohbet eşliğinde kahvaltımızı yaptıktan sonra bir kaç fotoğraf çekilip ardından Ortaköy'e doğru yola koyularak devam ettik güne... 

 Bu da Ortaköy'de gezinirken önümüze çıkan güzel kelebek arkadaş:) Fotoğraf çekecek kadar müsade etti neyse ki.Güzel bir hafta sonunu daha böylelikle tamamladık.
Dostlarla geçen her zaman dilimi güzeldir.



10 yorum:

  1. en sevdiğim renk turuncudur bilirsin.güne böylesi bir güzellikle başlamak hoş oldu...ne güzel bir hafta sonu geçirmişsiniz.daim olsun huzurlu gezintileriniz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canımcım biliyorum:). Oh ne güzel, sevindim.
      Teşekkür ederim hayatım :)

      Sil
  2. profesyonel i çok duydum, ne hoş olmuş ve sonrasında dostlarla geçirilen vakitler, paha biçilmez anlar..
    hep güzel anların güzel anıların olsun hayalcim :)

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkür ederim mavim:) Amin inşallah.

    YanıtlaSil
  4. Yetkin Dikinciler'in oyunculuk performansını oldukça beğeniyorum, fırsat bulabilirsem ben de bilet bulup gitmek isterim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiye ederim hayatım gitmelisin evet. Bulursun bulursun inş.

      Sil
  5. Bülent Emin Yarar varsa sanırım tiyatroya ayrı bir büyü geliyor... Güzel keyifli anlar darısı bizim yaşamlara. :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oldukça başarılıydı sahiden:) Teşekkürler Serkan.
      Amin amin inşallah tabii:)))

      Sil
  6. kelebek sanki poz vermiş:)

    YanıtlaSil