17 Şub 2014

BİR PAZAR GEZİSİ

Cumartesi gününün sisli kasvetli havasının üstüne dün açık, bakınca temiz bir gökyüzü gördüğümüz pazar gününü değerlendirelim dedik ve arkadaşımız Ömer'le birlikte düştük yollara yine:) Biraz İstanbul'dan uzaklaşalım dedik ve Karaburun'a gittik, Arnavut köyün oralarda. Akşama kadar hava da hoştu, çok soğuk değildi, şubat hakkını vermiyordu en azından... 

Biraz yol gittik tabii ama manzaralar  da muazzamdı... Yol kenarındaki geniş ,yeşil alanları gördükçe bahar gelmiş buralara dedik, piknik havamıza girdik ve mangalla semaverin kulağını çınlattık:) Karaburun'a vardığımızda her zaman ki gibi fotoğraflarımızı çekmeye başladık...


Karşı tarafta uzunca bir sahili var... Birazdan oraya da uğrayacağız elbet. Şirin de bir caddesi vardı, bir iki tane de olsa pembeye ve tonlarına boyanmış evleriyle birlikte.

Ee karınlar da iyice acıktı tabi, balık yenmez mi hiç, yedik elbet:) Pek güzel sıcak sıcak doyumluk yemişiz :) Sonrasında dolaşmaya fotoğraf çekmeye devam elbet...



                  Biricik Ömer'i çekmek için uğraşırken bir kare de benden olsun dedim :))



Eveet geldik sahile işte;) Biricik'in  harika eseri:) Çok sevdim ben bu fotoğrafı, açısını ve vuran güneş ışığını...







Kolajı yaptığım site fotoğraflarımı her ne kadar sahiplense de Biricik'in ellinden çıkma bunlar da:) Ben de mis gibi kum bulmuşum kaçar mı, hemen değerlendirdim tabi:)




Veee gün biterken son bir kare.... Akşama doğru hava soğudu tabi, biz büzüştük soğuktan, Sonra yorulmuş bir vaziyette döndük evimize:) Güzel bir pazar gününü daha ardımızda bıraktık böylece...


17 yorum:

  1. ay ne iyi yapmışsınız hayalim:)
    harika kareler, içi açıcı.
    güzel haftalar dilerimm

    YanıtlaSil
  2. Etrafta ayak izleri, yürekte sevgi ve kumlara düşen bir biricik resmi :) Ohhh misler gibi bir gün olmuş :)

    YanıtlaSil
  3. Bayılırım böyle deniz ve yeşilin birlikte olduğu manzaralara... Bu karaburun tam olarak nerelerdedir acaba? Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de ben de:) Arnavut köyde, haritadan bakarsan görürsün en son noktada orası var tam kıyıda işte:) Arabayla bir saate yakın sürüyor.
      Sevgiler:)

      Sil
  4. Bi rakı balık yapaydınız :d

    YanıtlaSil
  5. Merhaba hoş geldiniz:) Teşekkür ederim.
    Uğradım inceledim:)
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. kumda biricik çok tatlıııı.

    karaburun izmirde yaaa, burda da mı varmış allla alla. yaaa.
    :)
    galata beşiktaş şişli kadıköy dışına çıksam iyi olcak yaaa.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim deep:)
      Evet varmış:) Arnavut köyde. Yazın epey hareketli olur epey uzun bir plajı var. Güzeldi.

      Sil
  7. Karaburun çok güzel lakin denizi oldukça hırçın.
    Dikkatli olmakta fayda var;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hımm bunu bilmiyordum. Seyrettiğimizde manzara güzeldi:)

      Sil