21 Eyl 2013

Daldan Dala

Şu geçtiğimiz çarşamba küçük bir ameliyat geçirdi benim biriciğim, burnundan ve küçük dilinden..
Kendi tabiriyle; senin dilin çok uzadı diyip kestiler küçülttüler dilini:) Neyseki atlattık şükür, iyileşmeye başladı yavaş yavaş.. Önümüzdeki hafta dahada iyi olacaktır.. İyi bakıyorum evelallah:))

Cricket turnuvalarını izliyor şimdi :) bunu dedim de aklıma geldi bakın.. Çoğu bayan, eşi futbol hastası olduğundan ve ya hasta boyutunda olmasada, her maçı izlediklerinden, eşleri de aşina olurlar tanımaya ezberlemeye başlarlar kim nerdeymiş neymiş nasılmış diye...

Ben de, Ronnie O'sullivan'ı, Neil Robertson'ı, John Higgins'i, Judd Trump'ı bilirim.. Snooker turnuvalarından..:) Turnuvaları kaçırmadan izlediğimiz için... İşi çözdüğüm için de sıkılmıyordum fazla..

Sonra, Roger federer'i, Carlos Ferrero'yu, Nadal'ı, Djakoviç'i Radvanska'yı Azarenka'yı biliyorum.. Bunlar da tennis turnuvalarından...

Voleybol turnuvaları illaki izlenir tabii... Deeerken, çay istiyor biricik, gidip demleyeyim..Yanına da tavada kek yaptım pamuk gibi oldu gerçekten:)

Tavada kek olur mu hiç demeyin, gayet de güzel oluyor.. Hem pratik hem lezzetli.  2 kişi olunca da bol bol yetiyor zaten..

Bir de tavada börek yapıyorum o da pek hoş oluyor hakikaten.. Yapıyorum sık sık.Yumuşacık, tadı yerinde.. Hem de pratik.. Kahvaltılara bire bir yani.. 15 dakikda hazır...Tavsiye derim.

bu yazı da daldan dala kategorisine pek bir uydu sanırım..
E ozamaaann  gelsin çaylar :)



0 fikir:

Yorum Gönder