19 Oca 2013

Ortaya Karışık ;)

Mutluluk... Ne güzeldir ortak olmak o coşkuya.Kapılmak  kuş gibi çarpan kalbin heyecanına…  ve ne kolaydır paylaşmak mutluluğu insan nefsine. .
 Mutluyken herkes yanınızda olmaya hazırdır.. Zira ruhun da ihtiyacıdır …
Peki ya hüzün?  
O biraz zor gelir nefse..  Çünkü daraltır gönlü, ruhun hiç hoşlanmadığı kasvete davetçidir..kaçmak ister uzaklaşmak ister hüzün bulutlarının olduğu ortamdan insan…
 Fakat sevdikleriniz değer verdikleriniz olunca işin içinde, o zaman durum değişir…Bir tek siz kalsanız da asla pes etmez şikayet etmez var gücünüzle mücadele edersiniz.Yok etmek istersiniz o huzursuzluğu , çekip çıkarmak istersiniz karanlık kuyulardan… Bir çırpınış başlar taaa yürekten siz  farkında olmadan daha..  Gönül rahatlığıyla uyuyamazsınız da..
Nasıl ki bir küçük tebessümüyle ruhunuz cıvıl cıvıl çocuk seslerine boyanıyorsa, dünyalara değiyorsa, en küçük hüznü  de titretir yüreğinizi  Ve her şeye hazırsınızdır  size tek bir tebessümüyle varlığıyla yaşattığı mutluluğu O’na da  yaşatmak için….
Hüzün bulutlarının yerine huzur bulutlarını koymak istersiniz.. Yani sizi bilmem de  ben öyleyim:)
Dedikten sonraaaaaaa, dün çok güzel bir şeye vesile oldum, iki yıldır görüşmeyen dargın olan çok sevdiğim iki arkadaşımı barıştırdım:)) Sonunda başardım bunuuu  oh bee:) çok da mutlu oldum maşallah.. Düğün hediyem sayıyorum;) Kore dizisi koliği arkadaşıma sevgiler uçurdum ditti:))
Hayatta yaşanılası o kadar çok güzellik var ki.. en küçük olumsuzluklarla dahi harcanmayacak kadar kısa bu hayat....


0 fikir:

Yorum Gönder